Kliknij na odpowiednią opcję
Smartfon
Tablet
Laptop
Inne
Marka
Jak sprawdzić markę?
Model
Jak sprawdzić model?
Imei
Jak sprawdzić imei?
test
Zatwierdź
Jak sprawdzić markę?
Sprawdź tył urządzenia
Marka jest zazwyczaj widoczna jako logo lub napis na obudowie.
Sprawdź opakowanie lub dokumenty
Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, marka producenta powinna być na nim wyraźnie oznaczona i dobrze widoczna. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Pomocny może być również dokument zakupu. Jeśli kupowałeś smartfon przez internet, sprawdź historię zamówień lub wiadomości e-mail związane z transakcją.

Sprawdź ekran startowy
Podczas uruchamiania smartfona najpierw pojawia się logo lub nazwa producenta na ekranie. To pozwala szybko rozpoznać markę urządzenia. Jeśli telefon jest już włączony, zrestartuj go, aby ponownie zobaczyć ten ekran.
Nie możesz zweryfikować marki?
Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia marki w polu „Marka” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”
Jak sprawdzić model?
W polu „Model” należy wpisać nazwę modelu najlepiej razem z nazwą kodową modelu (nazwa kodowa nie jest wymagana, ale może pomóc w skróceniu czasu naprawy o czas zamówienia części), wersja pamięci np. 6/128GB nie jest istotna.
Przykład nazwy modelu z nazwą kodową:
Redmi Note 9 Pro (M2003J6B2G)
Jeśli masz problem z identyfikacją modelu swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów
Sprawdź w ustawieniach
Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran kliknij na ikonę „Ustawienia”

Instrukcja dla smartfonów z Androidem
Jeśli Twój smartfon działa na systemie Android możesz również przejść do ustawień ściągając górny pasek powiadomień / sterowania i klikając ikonkę zębatki.

Przejdź kolejno do „Informacje o telefonie”,
„Telefon — Informacje” lub „Informacje o urządzeniu”

Instrukcja dla iPhone'ów
Na smartfonie iPhone przejdź do
„Ogólne” a następnie „To urządzenie”

Sprawdź tył urządzenia
Instrukcja dla smartfonów z Androidem
Model jest zazwyczaj wypisany na tylnej stronie smartfona w postaci nazwy kodowej modelu będącej ciągiem cyfr lub liter i cyfr
dla przykładu CPH2185 lub np. M1906G7 albo SM-S911B/DS
Znajdziesz go najczęściej po napisie „Model: ” na tyle urządzenia, tylnej naklejce lub na dolnej krawędzi telefonu np. w niektórych modelach Motoroli

Instrukcja dla iPhone'ów
Aby znaleźć nazwę kodową modelu iPhone’a wysuń szufladkę karty SIM i sprawdź wnętrze gniazda przy dobrym oświetleniu. Numer modelu znajduje się po górnej stronie gniazda (od strony ekranu).

Gdy już go znajdziesz wpisz nazwę kodową w Google i znajdź najczęściej pojawiający się model.

Sprawdź oryginalne pudełko
Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, model smartfona jak i nazwa kodowa modelu powinny znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Pomocny może być również dokument zakupu. Jeśli kupowałeś smartfon przez internet, sprawdź historię zamówień lub wiadomości e-mail związane z transakcją.

Nie możesz zweryfikować modelu?
Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia modelu w polu „Model” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Pamiętaj jednak, że podanie nazwy modelu pozwala nam na wcześniejsze zamówienie części do Twojego urządzenia.
Podanie przynajmniej numeru Imei pozwala nam na identyfikację modelu przed otrzymaniem urządzenia i przyspieszenie procesu naprawy.
Jak sprawdzić Imei?
W polu „Imei” należy wpisać numer imei smartfona. Jeśli smartfon posiada dwa lub więcej numerów Imei wpisz tylko pierwszy numer Imei najczęsciej oznaczony jako IMEI1
Przykład numeru Imei:
352623557414981
Jeśli masz problem z identyfikacją numeru Imei swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów
Wpisz kod w aplikacji "Telefon"
Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran wejdź w aplikację „Telefon” – wybieranie numeru i wpisz *#06#
Przykład smartfona z Androidem

Przykład dla iPhone'a

Sprawdź szufladkę sim
Wysuń szufladkę karty SIM znajdującą się na dole lub boku urządzenia za pomocą specjalnego kluczyka (dodawany do każdego telefonu w pudełku) lub spinacza biurowego.
Po wyciągnięciu sprawdź dokładnie powierzchnię plastikowej tacy – numer IMEI jest często wydrukowany mniejszą czcionką na naklejce lub wygrawerowany na jednej ze stron szufladki.
Upewnij się, że masz dobre oświetlenie, ponieważ napis może być drobny i słabo widoczny. Numer IMEI składa się z 15 cyfr i może być poprzedzony napisem „IMEI” lub „IMEI1„
Uwaga

Sprawdź oryginalne pudełko
Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, numer Imei smartfona powinien znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Sprawdź naklejkę z tyłu smartfona
Niektóre modele posiadają naklejkę z numerami Imei na tylnej części. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Nie możesz zweryfikować modelu?
Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia
Imeiu – w polu „Imei” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Nie podanie jednocześnie modelu i Imeiu może lekko opóźnić proces naprawy.
Jakie hasło znajduje się na urządzeniu?
PIN
Same cyfry
****
Hasło
Litery i cyfry
Wzór
Rysowany
Brak
Nie mam hasła
Czy muszę podawać hasło?
Czy muszę podawać hasło?
Odpowiadając wprost: nie musisz go podawać. Naprawę wykonamy, a gwarancja na usługę i części pozostaje bez zmian.
Dlaczego więc o nie prosimy?
Hasło pozwala nam gruntownie przetestować urządzenie po naprawie. Bez niego nasze możliwości są ograniczone do podstawowych funkcji widocznych na ekranie blokady.
Pomyśl o wymianie ekranu: Bez dostępu sprawdzimy dotyk i obraz na ekranie blokady, ale już nie działanie aparatu, modułów sieciowych (Wi-Fi, GSM), czujników czy głośników. Czy nie chcesz mieć pewności, że wszystko działa jak należy po wizycie w serwisie?
Ryzyko ukrytych usterek
Czasem pierwotna usterka (np. po upadku) mogła spowodować inne, ukryte uszkodzenia (np. na płycie głównej). Niewykryte bez pełnych testów (do których potrzebny jest dostęp), mogą one w przyszłości prowadzić do problemów, a nawet uszkodzić nową część.
Istnieje ryzyko, że po odbiorze urządzenia odkryjesz problem, którego nie mogliśmy zdiagnozować „na ślepo”. Może to oznaczać konieczność ponownego odesłania sprzętu do nas – czy nie lepiej uniknąć takiej sytuacji?
Twoje dane są bezpieczne
Twoje dane są u nas bezpieczne.
Hasło potrzebne jest wyłącznie do przeprowadzenia testów funkcjonalnych po naprawie – absolutnie nie interesują nas Twoje prywatne pliki czy zdjęcia.
Nasz serwis jest monitorowany, a doświadczeni, wieloletni technicy pracują według ścisłych procedur i zasad etyki, szanując Twoją prywatność. Czy ta świadomość nie daje Ci większego spokoju? Zaufanie Klientów jest dla nas fundamentem.
Podsumowując
Masz pełną swobodę decyzji.
Niepodanie hasła jest w porządku, ale ogranicza nasze możliwości kompleksowego sprawdzenia urządzenia. Podając je, dajesz nam narzędzie do zapewnienia najwyższej jakości usługi – pełnej diagnostyki po naprawie, co minimalizuje ryzyko późniejszych problemów i daje Ci pewność odbioru w 100% sprawnego sprzętu.
Wybór należy do Ciebie. Mamy nadzieję, że to wyjaśnienie pomoże Ci podjąć najlepszą decyzję.
Nie chcę podawać hasła
Wpisz PIN
Wprowadź kod PIN
Popraw
Zatwierdź
Wpisz hasło
Popraw
Zatwierdź
Narysuj wzór
Popraw
Zatwierdź
Czy masz dane na swoim urządzeniu?
Jeśli tak - wybierz odpowiednią opcję
Posiadam ważne dla mnie dane
Dane nie są dla mnie istotne lub mam ich kopię i mogą zostać usunięte, jeśli naprawa będzie wymagała wgrania nowego oprogramowania
Jeśli nie - wybierz odpowiednią opcję
Telefon został zresetowany do ustawień fabrycznych i jest na etapie konfiguracji
Telefon jest skonfigurowany, ale nie ma danych
O jaką konfigurację chodzi?
O jaką konfiigurację chodzi?
Każdy nowy smartfon jak i dopiero co zresetowany do ustawień fabrycznych przy pierwszym uruchomieniu jest na etapie konfiguracji – wyboru języka, ustawień dotyczących ekranu głównego, rozmiaru tekstu itp.
Zrzuty ekranu przedstawiające etap konfiguracji

Czy masz dane na swoim urządzeniu?
Posiadam ważne dla mnie dane
Dane nie są dla mnie istotne lub mam ich kopię i mogą zostać usunięte, jeśli naprawa będzie wymagała wgrania nowego oprogramowania
Czy telefon się uruchamia?
Tak
nie ma żadnych problemów z uruchomieniem
Czasami
nie uruchamia się za każdym razem lub się resetuje
Nie
nie włącza się w pełni lub nie reaguje na przycisk włączania
Jaki jest stan ekranu?
W pełni sprawny
nie ma pęknięć, nie miga
Pęknięty
sprawny. nie miga, nie ma plam
Uszkodzony
ma plamy, miga lub nie świeci
Czy tył urządzenia jest pęknięty?
Jest cały
brak pęknięć, co najwyżej porysowany
Jest lekko pęknięty
drobne pęknięcie
Jest pokruszony
znacząco popękany
Zatwierdź
Czy szkiełka aparatu są pęknięte?
Wszystkie są całe
brak pęknięć, co najwyżej porysowany
Conajmniej jedno jest pęknięte
pęknięcie lub wykruszenie
Czy smartfon jest prosty?
Jak to ocenić?
Jest prosty
nie widać żadnego zakrzywienia
Jest delikatnie wygięty
drobne zakrzywienie
Jest mocno wygięty
znacząco wygięty
Czy smartfon miał kontakt z cieczą?
Dlaczego to ważne?
Nie
nie był zalany, ani nie wpadł do wody
Tak
został zalany wodą lub napojem lub został zachlapany
Zatwierdź
Jak sprawdzić model?
W polu „Model” należy wpisać nazwę modelu najlepiej razem z nazwą kodową modelu (nazwa kodowa nie jest wymagana, ale może pomóc w skróceniu czasu naprawy o czas zamówienia części), wersja pamięci np. 6/128GB nie jest istotna.
Przykład nazwy modelu z nazwą kodową:
Redmi Note 9 Pro (M2003J6B2G)
Jeśli masz problem z identyfikacją modelu swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów
Sprawdź w ustawieniach
Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran kliknij na ikonę „Ustawienia”

Instrukcja dla smartfonów z Androidem
Jeśli Twój smartfon działa na systemie Android możesz również przejść do ustawień ściągając górny pasek powiadomień / sterowania i klikając ikonkę zębatki.

Przejdź kolejno do „Informacje o telefonie”,
„Telefon — Informacje” lub „Informacje o urządzeniu”

Instrukcja dla iPhone'ów
Na smartfonie iPhone przejdź do
„Ogólne” a następnie „To urządzenie”

Sprawdź tył urządzenia
Instrukcja dla smartfonów z Androidem
Model jest zazwyczaj wypisany na tylnej stronie smartfona w postaci nazwy kodowej modelu będącej ciągiem cyfr lub liter i cyfr
dla przykładu CPH2185 lub np. M1906G7 albo SM-S911B/DS
Znajdziesz go najczęściej po napisie „Model: ” na tyle urządzenia, tylnej naklejce lub na dolnej krawędzi telefonu np. w niektórych modelach Motoroli

Instrukcja dla iPhone'ów
Aby znaleźć nazwę kodową modelu iPhone’a wysuń szufladkę karty SIM i sprawdź wnętrze gniazda przy dobrym oświetleniu. Numer modelu znajduje się po górnej stronie gniazda (od strony ekranu).

Gdy już go znajdziesz wpisz nazwę kodową w Google i znajdź najczęściej pojawiający się model.

Sprawdź oryginalne pudełko
Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, model smartfona jak i nazwa kodowa modelu powinny znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Pomocny może być również dokument zakupu. Jeśli kupowałeś smartfon przez internet, sprawdź historię zamówień lub wiadomości e-mail związane z transakcją.

Nie możesz zweryfikować modelu?
Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia modelu w polu „Model” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Pamiętaj jednak, że podanie nazwy modelu pozwala nam na wcześniejsze zamówienie części do Twojego urządzenia.
Podanie przynajmniej numeru Imei pozwala nam na identyfikację modelu przed otrzymaniem urządzenia i przyspieszenie procesu naprawy.
Jak sprawdzić Imei?
W polu „Imei” należy wpisać numer imei smartfona. Jeśli smartfon posiada dwa lub więcej numerów Imei wpisz tylko pierwszy numer Imei najczęsciej oznaczony jako IMEI1
Przykład numeru Imei:
352623557414981
Jeśli masz problem z identyfikacją numeru Imei swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów
Wpisz kod w aplikacji "Telefon"
Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran wejdź w aplikację „Telefon” – wybieranie numeru i wpisz *#06#
Przykład smartfona z Androidem

Przykład dla iPhone'a

Sprawdź szufladkę sim
Wysuń szufladkę karty SIM znajdującą się na dole lub boku urządzenia za pomocą specjalnego kluczyka (dodawany do każdego telefonu w pudełku) lub spinacza biurowego.
Po wyciągnięciu sprawdź dokładnie powierzchnię plastikowej tacy – numer IMEI jest często wydrukowany mniejszą czcionką na naklejce lub wygrawerowany na jednej ze stron szufladki.
Upewnij się, że masz dobre oświetlenie, ponieważ napis może być drobny i słabo widoczny. Numer IMEI składa się z 15 cyfr i może być poprzedzony napisem „IMEI” lub „IMEI1„
Uwaga

Sprawdź oryginalne pudełko
Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, numer Imei smartfona powinien znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Sprawdź naklejkę z tyłu smartfona
Niektóre modele posiadają naklejkę z numerami Imei na tylnej części. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Nie możesz zweryfikować modelu?
Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia
Imeiu – w polu „Imei” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Nie podanie jednocześnie modelu i Imeiu może lekko opóźnić proces naprawy.
Jak sprawdzić model?
W polu „Model” należy wpisać nazwę modelu najlepiej razem z nazwą kodową modelu (nazwa kodowa nie jest wymagana, ale może pomóc w skróceniu czasu naprawy o czas zamówienia części), wersja pamięci np. 6/128GB nie jest istotna.
Przykład nazwy modelu z nazwą kodową:
Redmi Note 9 Pro (M2003J6B2G)
Jeśli masz problem z identyfikacją modelu swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów
Sprawdź w ustawieniach
Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran kliknij na ikonę „Ustawienia”

Instrukcja dla smartfonów z Androidem
Jeśli Twój smartfon działa na systemie Android możesz również przejść do ustawień ściągając górny pasek powiadomień / sterowania i klikając ikonkę zębatki.

Przejdź kolejno do „Informacje o telefonie”,
„Telefon — Informacje” lub „Informacje o urządzeniu”

Instrukcja dla iPhone'ów
Na smartfonie iPhone przejdź do
„Ogólne” a następnie „To urządzenie”

Sprawdź tył urządzenia
Instrukcja dla smartfonów z Androidem
Model jest zazwyczaj wypisany na tylnej stronie smartfona w postaci nazwy kodowej modelu będącej ciągiem cyfr lub liter i cyfr
dla przykładu CPH2185 lub np. M1906G7 albo SM-S911B/DS
Znajdziesz go najczęściej po napisie „Model: ” na tyle urządzenia, tylnej naklejce lub na dolnej krawędzi telefonu np. w niektórych modelach Motoroli

Instrukcja dla iPhone'ów
Aby znaleźć nazwę kodową modelu iPhone’a wysuń szufladkę karty SIM i sprawdź wnętrze gniazda przy dobrym oświetleniu. Numer modelu znajduje się po górnej stronie gniazda (od strony ekranu).

Gdy już go znajdziesz wpisz nazwę kodową w Google i znajdź najczęściej pojawiający się model.

Sprawdź oryginalne pudełko
Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, model smartfona jak i nazwa kodowa modelu powinny znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Pomocny może być również dokument zakupu. Jeśli kupowałeś smartfon przez internet, sprawdź historię zamówień lub wiadomości e-mail związane z transakcją.

Nie możesz zweryfikować modelu?
Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia modelu w polu „Model” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Pamiętaj jednak, że podanie nazwy modelu pozwala nam na wcześniejsze zamówienie części do Twojego urządzenia.
Podanie przynajmniej numeru Imei pozwala nam na identyfikację modelu przed otrzymaniem urządzenia i przyspieszenie procesu naprawy.
Jak sprawdzić Imei?
W polu „Imei” należy wpisać numer imei smartfona. Jeśli smartfon posiada dwa lub więcej numerów Imei wpisz tylko pierwszy numer Imei najczęsciej oznaczony jako IMEI1
Przykład numeru Imei:
352623557414981
Jeśli masz problem z identyfikacją numeru Imei swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów
Wpisz kod w aplikacji "Telefon"
Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran wejdź w aplikację „Telefon” – wybieranie numeru i wpisz *#06#
Przykład smartfona z Androidem

Przykład dla iPhone'a

Sprawdź szufladkę sim
Wysuń szufladkę karty SIM znajdującą się na dole lub boku urządzenia za pomocą specjalnego kluczyka (dodawany do każdego telefonu w pudełku) lub spinacza biurowego.
Po wyciągnięciu sprawdź dokładnie powierzchnię plastikowej tacy – numer IMEI jest często wydrukowany mniejszą czcionką na naklejce lub wygrawerowany na jednej ze stron szufladki.
Upewnij się, że masz dobre oświetlenie, ponieważ napis może być drobny i słabo widoczny. Numer IMEI składa się z 15 cyfr i może być poprzedzony napisem „IMEI” lub „IMEI1„
Uwaga

Sprawdź oryginalne pudełko
Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, numer Imei smartfona powinien znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Sprawdź naklejkę z tyłu smartfona
Niektóre modele posiadają naklejkę z numerami Imei na tylnej części. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Nie możesz zweryfikować modelu?
Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia
Imeiu – w polu „Imei” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Nie podanie jednocześnie modelu i Imeiu może lekko opóźnić proces naprawy.
Imię
Nazwisko
Numer telefonu
Adres e-mail
Wybierz paczkomat

Paczkomat InPost
Nadanie bez etykiety za pomocą kodu
Wybierz swój paczkomat
Zatwierdź
Jak sprawdzić model?
W polu „Model” należy wpisać nazwę modelu najlepiej razem z nazwą kodową modelu (nazwa kodowa nie jest wymagana, ale może pomóc w skróceniu czasu naprawy o czas zamówienia części), wersja pamięci np. 6/128GB nie jest istotna.
Przykład nazwy modelu z nazwą kodową:
Redmi Note 9 Pro (M2003J6B2G)
Jeśli masz problem z identyfikacją modelu swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów
Sprawdź w ustawieniach
Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran kliknij na ikonę „Ustawienia”

Instrukcja dla smartfonów z Androidem
Jeśli Twój smartfon działa na systemie Android możesz również przejść do ustawień ściągając górny pasek powiadomień / sterowania i klikając ikonkę zębatki.

Przejdź kolejno do „Informacje o telefonie”,
„Telefon — Informacje” lub „Informacje o urządzeniu”

Instrukcja dla iPhone'ów
Na smartfonie iPhone przejdź do
„Ogólne” a następnie „To urządzenie”

Sprawdź tył urządzenia
Instrukcja dla smartfonów z Androidem
Model jest zazwyczaj wypisany na tylnej stronie smartfona w postaci nazwy kodowej modelu będącej ciągiem cyfr lub liter i cyfr
dla przykładu CPH2185 lub np. M1906G7 albo SM-S911B/DS
Znajdziesz go najczęściej po napisie „Model: ” na tyle urządzenia, tylnej naklejce lub na dolnej krawędzi telefonu np. w niektórych modelach Motoroli

Instrukcja dla iPhone'ów
Aby znaleźć nazwę kodową modelu iPhone’a wysuń szufladkę karty SIM i sprawdź wnętrze gniazda przy dobrym oświetleniu. Numer modelu znajduje się po górnej stronie gniazda (od strony ekranu).

Gdy już go znajdziesz wpisz nazwę kodową w Google i znajdź najczęściej pojawiający się model.

Sprawdź oryginalne pudełko
Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, model smartfona jak i nazwa kodowa modelu powinny znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Pomocny może być również dokument zakupu. Jeśli kupowałeś smartfon przez internet, sprawdź historię zamówień lub wiadomości e-mail związane z transakcją.

Nie możesz zweryfikować modelu?
Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia modelu w polu „Model” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Pamiętaj jednak, że podanie nazwy modelu pozwala nam na wcześniejsze zamówienie części do Twojego urządzenia.
Podanie przynajmniej numeru Imei pozwala nam na identyfikację modelu przed otrzymaniem urządzenia i przyspieszenie procesu naprawy.
Jak sprawdzić Imei?
W polu „Imei” należy wpisać numer imei smartfona. Jeśli smartfon posiada dwa lub więcej numerów Imei wpisz tylko pierwszy numer Imei najczęsciej oznaczony jako IMEI1
Przykład numeru Imei:
352623557414981
Jeśli masz problem z identyfikacją numeru Imei swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów
Wpisz kod w aplikacji "Telefon"
Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran wejdź w aplikację „Telefon” – wybieranie numeru i wpisz *#06#
Przykład smartfona z Androidem

Przykład dla iPhone'a

Sprawdź szufladkę sim
Wysuń szufladkę karty SIM znajdującą się na dole lub boku urządzenia za pomocą specjalnego kluczyka (dodawany do każdego telefonu w pudełku) lub spinacza biurowego.
Po wyciągnięciu sprawdź dokładnie powierzchnię plastikowej tacy – numer IMEI jest często wydrukowany mniejszą czcionką na naklejce lub wygrawerowany na jednej ze stron szufladki.
Upewnij się, że masz dobre oświetlenie, ponieważ napis może być drobny i słabo widoczny. Numer IMEI składa się z 15 cyfr i może być poprzedzony napisem „IMEI” lub „IMEI1„
Uwaga

Sprawdź oryginalne pudełko
Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, numer Imei smartfona powinien znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Sprawdź naklejkę z tyłu smartfona
Niektóre modele posiadają naklejkę z numerami Imei na tylnej części. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Nie możesz zweryfikować modelu?
Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia
Imeiu – w polu „Imei” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Nie podanie jednocześnie modelu i Imeiu może lekko opóźnić proces naprawy.
Opisz problem
Kod wyceny
Zatwierdź