fbpx

Kliknij na odpowiednią opcję

Wstecz

Smartfon

Tablet

Laptop

Inne

Marka

Jak sprawdzić markę?

Model

Jak sprawdzić model?

Imei

Jak sprawdzić imei?

test

Zatwierdź

Jak sprawdzić markę?

Sprawdź tył urządzenia

Marka jest zazwyczaj widoczna jako logo lub napis na obudowie.

Sprawdź opakowanie lub dokumenty

Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, marka producenta powinna być na nim wyraźnie oznaczona i dobrze widoczna. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Pomocny może być również dokument zakupu. Jeśli kupowałeś smartfon przez internet, sprawdź historię zamówień lub wiadomości e-mail związane z transakcją.

Sprawdź ekran startowy

Podczas uruchamiania smartfona najpierw pojawia się logo lub nazwa producenta na ekranie. To pozwala szybko rozpoznać markę urządzenia. Jeśli telefon jest już włączony, zrestartuj go, aby ponownie zobaczyć ten ekran.

Nie możesz zweryfikować marki?

Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia marki w polu „Marka” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”

Jak sprawdzić model?

W polu „Model” należy wpisać nazwę modelu najlepiej razem z nazwą kodową modelu (nazwa kodowa nie jest wymagana, ale może pomóc w skróceniu czasu naprawy o czas zamówienia części), wersja pamięci np. 6/128GB nie jest istotna.

Przykład nazwy modelu z nazwą kodową:
Redmi Note 9 Pro (M2003J6B2G)

Jeśli masz problem z identyfikacją modelu swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów

Sprawdź w ustawieniach

Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran kliknij na ikonę „Ustawienia”

Instrukcja dla smartfonów z Androidem

Jeśli Twój smartfon działa na systemie Android możesz również przejść do ustawień ściągając górny pasek powiadomień / sterowania i klikając ikonkę zębatki.

Przejdź kolejno do „Informacje o telefonie”,
„Telefon — Informacje”
lub „Informacje o urządzeniu”

Instrukcja dla iPhone'ów

Na smartfonie iPhone przejdź do
„Ogólne” a następnie „To urządzenie”

Sprawdź tył urządzenia

Instrukcja dla smartfonów z Androidem

Model jest zazwyczaj wypisany na tylnej stronie smartfona w postaci nazwy kodowej modelu będącej ciągiem cyfr lub liter i cyfr
dla przykładu CPH2185 lub np. M1906G7 albo SM-S911B/DS

Znajdziesz go najczęściej po napisie „Model: ” na tyle urządzenia, tylnej naklejce lub na dolnej krawędzi telefonu np. w niektórych modelach Motoroli

Instrukcja dla iPhone'ów

Aby znaleźć nazwę kodową modelu iPhone’a wysuń szufladkę karty SIM i sprawdź wnętrze gniazda przy dobrym oświetleniu. Numer modelu znajduje się po górnej stronie gniazda (od strony ekranu).

Gdy już go znajdziesz wpisz nazwę kodową w Google i znajdź najczęściej pojawiający się model.

Sprawdź oryginalne pudełko

Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, model smartfona jak i nazwa kodowa modelu powinny znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Pomocny może być również dokument zakupu. Jeśli kupowałeś smartfon przez internet, sprawdź historię zamówień lub wiadomości e-mail związane z transakcją.

Nie możesz zweryfikować modelu?

Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia modelu w polu „Model” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Pamiętaj jednak, że podanie nazwy modelu pozwala nam na wcześniejsze zamówienie części do Twojego urządzenia.
Podanie przynajmniej numeru Imei pozwala nam na identyfikację modelu przed otrzymaniem urządzenia i przyspieszenie procesu naprawy.

Jak sprawdzić Imei?

W polu „Imei” należy wpisać numer imei smartfona. Jeśli smartfon posiada dwa lub więcej numerów Imei wpisz tylko pierwszy numer Imei najczęsciej oznaczony jako IMEI1

Przykład numeru Imei:
352623557414981

Jeśli masz problem z identyfikacją numeru Imei swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów

Wpisz kod w aplikacji "Telefon"

Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran wejdź w aplikację „Telefon” – wybieranie numeru i wpisz *#06#

Przykład smartfona z Androidem

Przykład dla iPhone'a

Sprawdź szufladkę sim

Wysuń szufladkę karty SIM znajdującą się na dole lub boku urządzenia za pomocą specjalnego kluczyka (dodawany do każdego telefonu w pudełku) lub spinacza biurowego.
Po wyciągnięciu sprawdź dokładnie powierzchnię plastikowej tacy – numer IMEI jest często wydrukowany mniejszą czcionką na naklejce lub wygrawerowany na jednej ze stron szufladki.
Upewnij się, że masz dobre oświetlenie, ponieważ napis może być drobny i słabo widoczny. Numer IMEI składa się z 15 cyfr i może być poprzedzony napisem „IMEI” lub „IMEI1

Uwaga

Sprawdź oryginalne pudełko

Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, numer Imei smartfona powinien znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Sprawdź naklejkę z tyłu smartfona

Niektóre modele posiadają naklejkę z numerami Imei na tylnej części. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Nie możesz zweryfikować modelu?

Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia
Imeiu – w polu „Imei” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Nie podanie jednocześnie modelu i Imeiu może lekko opóźnić proces naprawy.

Jakie hasło znajduje się na urządzeniu?

PIN

Same cyfry

****

Hasło

Litery i cyfry

Wzór

Rysowany

Brak

Nie mam hasła

Czy muszę podawać hasło?

rhrh

Czy muszę podawać hasło?

Odpowiadając wprost: nie musisz go podawać. Naprawę wykonamy, a gwarancja na usługę i części pozostaje bez zmian.

Dlaczego więc o nie prosimy?

Hasło pozwala nam gruntownie przetestować urządzenie po naprawie. Bez niego nasze możliwości są ograniczone do podstawowych funkcji widocznych na ekranie blokady.

Pomyśl o wymianie ekranu: Bez dostępu sprawdzimy dotyk i obraz na ekranie blokady, ale już nie działanie aparatu, modułów sieciowych (Wi-Fi, GSM), czujników czy głośników. Czy nie chcesz mieć pewności, że wszystko działa jak należy po wizycie w serwisie?

Ryzyko ukrytych usterek

Czasem pierwotna usterka (np. po upadku) mogła spowodować inne, ukryte uszkodzenia (np. na płycie głównej). Niewykryte bez pełnych testów (do których potrzebny jest dostęp), mogą one w przyszłości prowadzić do problemów, a nawet uszkodzić nową część.

Istnieje ryzyko, że po odbiorze urządzenia odkryjesz problem, którego nie mogliśmy zdiagnozować „na ślepo”. Może to oznaczać konieczność ponownego odesłania sprzętu do nas – czy nie lepiej uniknąć takiej sytuacji?

Twoje dane są bezpieczne

Twoje dane są u nas bezpieczne.
Hasło potrzebne jest wyłącznie do przeprowadzenia testów funkcjonalnych po naprawie – absolutnie nie interesują nas Twoje prywatne pliki czy zdjęcia.
Nasz serwis jest monitorowany, a doświadczeni, wieloletni technicy pracują według ścisłych procedur i zasad etyki, szanując Twoją prywatność. Czy ta świadomość nie daje Ci większego spokoju? Zaufanie Klientów jest dla nas fundamentem.

Podsumowując

Masz pełną swobodę decyzji.
Niepodanie hasła jest w porządku, ale ogranicza nasze możliwości kompleksowego sprawdzenia urządzenia. Podając je, dajesz nam narzędzie do zapewnienia najwyższej jakości usługi – pełnej diagnostyki po naprawie, co minimalizuje ryzyko późniejszych problemów i daje Ci pewność odbioru w 100% sprawnego sprzętu.

Wybór należy do Ciebie. Mamy nadzieję, że to wyjaśnienie pomoże Ci podjąć najlepszą decyzję.

Nie chcę podawać hasła

Wpisz PIN

Wprowadź kod PIN

Popraw

Zatwierdź

Wpisz hasło

Popraw

Zatwierdź

Narysuj wzór

Narysuj wzór...

Popraw

Zatwierdź

Czy masz dane na swoim urządzeniu?

Jeśli tak - wybierz odpowiednią opcję

Posiadam ważne dla mnie dane

Dane nie są dla mnie istotne lub mam ich kopię i mogą zostać usunięte, jeśli naprawa będzie wymagała wgrania nowego oprogramowania

Jeśli nie - wybierz odpowiednią opcję

Telefon został zresetowany do ustawień fabrycznych i jest na etapie konfiguracji

Telefon jest skonfigurowany, ale nie ma danych

O jaką konfigurację chodzi?

O jaką konfiigurację chodzi?

Każdy nowy smartfon jak i dopiero co zresetowany do ustawień fabrycznych przy pierwszym uruchomieniu jest na etapie konfiguracji – wyboru języka, ustawień dotyczących ekranu głównego, rozmiaru tekstu itp.

Zrzuty ekranu przedstawiające etap konfiguracji

Czy masz dane na swoim urządzeniu?

Posiadam ważne dla mnie dane

Dane nie są dla mnie istotne lub mam ich kopię i mogą zostać usunięte, jeśli naprawa będzie wymagała wgrania nowego oprogramowania

Czy telefon się uruchamia?

Tak

nie ma żadnych problemów z uruchomieniem

Czasami

nie uruchamia się za każdym razem lub się resetuje

Nie

nie włącza się w pełni lub nie reaguje na przycisk włączania

Jaki jest stan ekranu?

W pełni sprawny

nie ma pęknięć, nie miga

Pęknięty

sprawny. nie miga, nie ma plam

Uszkodzony

ma plamy, miga lub nie świeci

Czy tył urządzenia jest pęknięty?

Jest cały

brak pęknięć, co najwyżej porysowany

Jest lekko pęknięty

drobne pęknięcie

Jest pokruszony

znacząco popękany

Zatwierdź

Czy szkiełka aparatu są pęknięte?

Wszystkie są całe

brak pęknięć, co najwyżej porysowany

Conajmniej jedno jest pęknięte

pęknięcie lub wykruszenie

Czy smartfon jest prosty?

Jak to ocenić?

Jest prosty

nie widać żadnego zakrzywienia

Jest delikatnie wygięty

drobne zakrzywienie

Jest mocno wygięty

znacząco wygięty

Czy smartfon miał kontakt z cieczą?

Dlaczego to ważne?

Nie

nie był zalany, ani nie wpadł do wody

Tak

został zalany wodą lub napojem lub został zachlapany

W przypadku rozległych uszkodzeń spowodowanych zalaniem nie jesteśmy w stanie udzielić gwarancji na naprawę.

Jeśli jednak zalanie okaże się niewielkie, otrzymasz standardową gwarancję na okres 6 miesięcy.

Kontynuując, akceptujesz powyższe warunki.

Zatwierdź

Jak sprawdzić model?

W polu „Model” należy wpisać nazwę modelu najlepiej razem z nazwą kodową modelu (nazwa kodowa nie jest wymagana, ale może pomóc w skróceniu czasu naprawy o czas zamówienia części), wersja pamięci np. 6/128GB nie jest istotna.

Przykład nazwy modelu z nazwą kodową:
Redmi Note 9 Pro (M2003J6B2G)

Jeśli masz problem z identyfikacją modelu swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów

Sprawdź w ustawieniach

Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran kliknij na ikonę „Ustawienia”

Instrukcja dla smartfonów z Androidem

Jeśli Twój smartfon działa na systemie Android możesz również przejść do ustawień ściągając górny pasek powiadomień / sterowania i klikając ikonkę zębatki.

Przejdź kolejno do „Informacje o telefonie”,
„Telefon — Informacje”
lub „Informacje o urządzeniu”

Instrukcja dla iPhone'ów

Na smartfonie iPhone przejdź do
„Ogólne” a następnie „To urządzenie”

Sprawdź tył urządzenia

Instrukcja dla smartfonów z Androidem

Model jest zazwyczaj wypisany na tylnej stronie smartfona w postaci nazwy kodowej modelu będącej ciągiem cyfr lub liter i cyfr
dla przykładu CPH2185 lub np. M1906G7 albo SM-S911B/DS

Znajdziesz go najczęściej po napisie „Model: ” na tyle urządzenia, tylnej naklejce lub na dolnej krawędzi telefonu np. w niektórych modelach Motoroli

Instrukcja dla iPhone'ów

Aby znaleźć nazwę kodową modelu iPhone’a wysuń szufladkę karty SIM i sprawdź wnętrze gniazda przy dobrym oświetleniu. Numer modelu znajduje się po górnej stronie gniazda (od strony ekranu).

Gdy już go znajdziesz wpisz nazwę kodową w Google i znajdź najczęściej pojawiający się model.

Sprawdź oryginalne pudełko

Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, model smartfona jak i nazwa kodowa modelu powinny znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Pomocny może być również dokument zakupu. Jeśli kupowałeś smartfon przez internet, sprawdź historię zamówień lub wiadomości e-mail związane z transakcją.

Nie możesz zweryfikować modelu?

Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia modelu w polu „Model” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Pamiętaj jednak, że podanie nazwy modelu pozwala nam na wcześniejsze zamówienie części do Twojego urządzenia.
Podanie przynajmniej numeru Imei pozwala nam na identyfikację modelu przed otrzymaniem urządzenia i przyspieszenie procesu naprawy.

Jak sprawdzić Imei?

W polu „Imei” należy wpisać numer imei smartfona. Jeśli smartfon posiada dwa lub więcej numerów Imei wpisz tylko pierwszy numer Imei najczęsciej oznaczony jako IMEI1

Przykład numeru Imei:
352623557414981

Jeśli masz problem z identyfikacją numeru Imei swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów

Wpisz kod w aplikacji "Telefon"

Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran wejdź w aplikację „Telefon” – wybieranie numeru i wpisz *#06#

Przykład smartfona z Androidem

Przykład dla iPhone'a

Sprawdź szufladkę sim

Wysuń szufladkę karty SIM znajdującą się na dole lub boku urządzenia za pomocą specjalnego kluczyka (dodawany do każdego telefonu w pudełku) lub spinacza biurowego.
Po wyciągnięciu sprawdź dokładnie powierzchnię plastikowej tacy – numer IMEI jest często wydrukowany mniejszą czcionką na naklejce lub wygrawerowany na jednej ze stron szufladki.
Upewnij się, że masz dobre oświetlenie, ponieważ napis może być drobny i słabo widoczny. Numer IMEI składa się z 15 cyfr i może być poprzedzony napisem „IMEI” lub „IMEI1

Uwaga

Sprawdź oryginalne pudełko

Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, numer Imei smartfona powinien znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Sprawdź naklejkę z tyłu smartfona

Niektóre modele posiadają naklejkę z numerami Imei na tylnej części. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Nie możesz zweryfikować modelu?

Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia
Imeiu – w polu „Imei” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Nie podanie jednocześnie modelu i Imeiu może lekko opóźnić proces naprawy.

Jak sprawdzić Imei?

W polu „Imei” należy wpisać numer imei smartfona. Jeśli smartfon posiada dwa lub więcej numerów Imei wpisz tylko pierwszy numer Imei najczęsciej oznaczony jako IMEI1

Przykład numeru Imei:
352623557414981

Jeśli masz problem z identyfikacją numeru Imei swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów

Wpisz kod w aplikacji "Telefon"

Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran wejdź w aplikację „Telefon” – wybieranie numeru i wpisz *#06#

Przykład smartfona z Androidem

Przykład dla iPhone'a

Sprawdź szufladkę sim

Wysuń szufladkę karty SIM znajdującą się na dole lub boku urządzenia za pomocą specjalnego kluczyka (dodawany do każdego telefonu w pudełku) lub spinacza biurowego.
Po wyciągnięciu sprawdź dokładnie powierzchnię plastikowej tacy – numer IMEI jest często wydrukowany mniejszą czcionką na naklejce lub wygrawerowany na jednej ze stron szufladki.
Upewnij się, że masz dobre oświetlenie, ponieważ napis może być drobny i słabo widoczny. Numer IMEI składa się z 15 cyfr i może być poprzedzony napisem „IMEI” lub „IMEI1

Uwaga

Sprawdź oryginalne pudełko

Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, numer Imei smartfona powinien znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Sprawdź naklejkę z tyłu smartfona

Niektóre modele posiadają naklejkę z numerami Imei na tylnej części. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Nie możesz zweryfikować modelu?

Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia
Imeiu – w polu „Imei” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Nie podanie jednocześnie modelu i Imeiu może lekko opóźnić proces naprawy.

Problem i okoliczności

Co napisać?

Przykład dobrego opisu

Rozmówcy nie słyszą mnie podczas standardowych połączeń, ale problem nie występuje, gdy włączę tryb głośnomówiący. Usterka pojawiła się nagle około 3 dni temu, telefon nie upadł.

Kod wyceny

Zatwierdź

Co napisać?

Twój dokładny opis to dla nas kluczowa informacja, która znacząco przyspiesza diagnozę i naprawę.
Poświęć chwilę, aby jak najlepiej przedstawić problem, korzystając z poniższych wskazówek, dzięki temu szybciej otrzymasz swoje naprawione urządzenie

Jeśli urządzenie nie reaguje lub nie włącza się

Opisz historię urządzenia i okoliczności, w jakich przestało działać. Spróbuj odpowiedzieć na poniższe pytania – każda informacja jest cenna!

1. Okoliczności awarii

Co działo się bezpośrednio przed lub w momencie, gdy problem wystąpił?
Czy urządzenie upadło, miało kontakt z cieczą, mocno się nagrzało, a może problem pojawił się po aktualizacji systemu?

2. Ostatnie objawy

Czy przed całkowitą awarią zauważyłeś/aś coś niepokojącego? Np. urządzenie działało wolniej, zawieszało się, bateria rozładowywała się znacznie szybciej niż zwykle?

3. Reakcja na zasilanie

Czy po podłączeniu ładowarki pojawia się jakakolwiek oznaka życia? (np. cicha wibracja, ikona ładowania, świecąca dioda, dźwięk).

4. Historia urządzenia

Czy było wcześniej naprawiane? Czy leżało długo nieużywane, a jeśli tak, to jak długo?

Przykład dobrego opisu
Urządzenie wyłączyło się w nocy i rano już nie dało się go uruchomić. Nie upadło ani nie zostało zalane.
Przez ostatni tydzień bateria trzymała bardzo krótko. Po podłączeniu do różnych ładowarek brak jakiejkolwiek reakcji – ekran jest czarny i nie ma wibracji.

Jeśli urządzenie działa, ale coś funkcjonuje nieprawidłowo

Skup się na precyzyjnym opisaniu, co, kiedy i w jakich okolicznościach nie działa tak, jak powinno. Odpowiedz na trzy kluczowe pytania.

1. Co dokładnie nie działa?

Bądź konkretny/a.
Zamiast pisać „zepsuty ekran”, napisz „dotyk nie działa w górnej połowie ekranu” lub „telefon wydaje się działać, ale ekran nie świeci”.

2. Kiedy występuje problem?

Opisz, czy usterka jest stała, czy pojawia się tylko w określonych sytuacjach.

np. Zawsze, tylko podczas rozmów, tylko w jednej aplikacji, po nagrzaniu się urządzenia, gdy poruszam kablem od ładowarki, losowo co kilka godzin.

3. Jak problem się zaczął?

Czy usterka pojawiła się nagle, czy narastała stopniowo?

np. Nagle po upadku, stopniowo przez ostatnie dwa tygodnie, od razu po ostatniej aktualizacji oprogramowania.

Przykład dobrego opisu
Problem z mikrofonem. Rozmówcy mnie nie słyszą podczas standardowych połączeń, ale gdy przełączę na tryb głośnomówiący, wszystko działa poprawnie. Problem pojawił się nagle około tydzień temu, urządzenie nie miało kontaktu z wodą ani nie upadło.

Jak sprawdzić model?

W polu „Model” należy wpisać nazwę modelu najlepiej razem z nazwą kodową modelu (nazwa kodowa nie jest wymagana, ale może pomóc w skróceniu czasu naprawy o czas zamówienia części), wersja pamięci np. 6/128GB nie jest istotna.

Przykład nazwy modelu z nazwą kodową:
Redmi Note 9 Pro (M2003J6B2G)

Jeśli masz problem z identyfikacją modelu swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów

Sprawdź w ustawieniach

Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran kliknij na ikonę „Ustawienia”

Instrukcja dla smartfonów z Androidem

Jeśli Twój smartfon działa na systemie Android możesz również przejść do ustawień ściągając górny pasek powiadomień / sterowania i klikając ikonkę zębatki.

Przejdź kolejno do „Informacje o telefonie”,
„Telefon — Informacje”
lub „Informacje o urządzeniu”

Instrukcja dla iPhone'ów

Na smartfonie iPhone przejdź do
„Ogólne” a następnie „To urządzenie”

Sprawdź tył urządzenia

Instrukcja dla smartfonów z Androidem

Model jest zazwyczaj wypisany na tylnej stronie smartfona w postaci nazwy kodowej modelu będącej ciągiem cyfr lub liter i cyfr
dla przykładu CPH2185 lub np. M1906G7 albo SM-S911B/DS

Znajdziesz go najczęściej po napisie „Model: ” na tyle urządzenia, tylnej naklejce lub na dolnej krawędzi telefonu np. w niektórych modelach Motoroli

Instrukcja dla iPhone'ów

Aby znaleźć nazwę kodową modelu iPhone’a wysuń szufladkę karty SIM i sprawdź wnętrze gniazda przy dobrym oświetleniu. Numer modelu znajduje się po górnej stronie gniazda (od strony ekranu).

Gdy już go znajdziesz wpisz nazwę kodową w Google i znajdź najczęściej pojawiający się model.

Sprawdź oryginalne pudełko

Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, model smartfona jak i nazwa kodowa modelu powinny znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Pomocny może być również dokument zakupu. Jeśli kupowałeś smartfon przez internet, sprawdź historię zamówień lub wiadomości e-mail związane z transakcją.

Nie możesz zweryfikować modelu?

Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia modelu w polu „Model” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Pamiętaj jednak, że podanie nazwy modelu pozwala nam na wcześniejsze zamówienie części do Twojego urządzenia.
Podanie przynajmniej numeru Imei pozwala nam na identyfikację modelu przed otrzymaniem urządzenia i przyspieszenie procesu naprawy.

Jak sprawdzić Imei?

W polu „Imei” należy wpisać numer imei smartfona. Jeśli smartfon posiada dwa lub więcej numerów Imei wpisz tylko pierwszy numer Imei najczęsciej oznaczony jako IMEI1

Przykład numeru Imei:
352623557414981

Jeśli masz problem z identyfikacją numeru Imei swojego smartfona skorzystaj z poniższych sposóbów

Wpisz kod w aplikacji "Telefon"

Jeśli Twój smartfon działa i ma sprawny ekran wejdź w aplikację „Telefon” – wybieranie numeru i wpisz *#06#

Przykład smartfona z Androidem

Przykład dla iPhone'a

Sprawdź szufladkę sim

Wysuń szufladkę karty SIM znajdującą się na dole lub boku urządzenia za pomocą specjalnego kluczyka (dodawany do każdego telefonu w pudełku) lub spinacza biurowego.
Po wyciągnięciu sprawdź dokładnie powierzchnię plastikowej tacy – numer IMEI jest często wydrukowany mniejszą czcionką na naklejce lub wygrawerowany na jednej ze stron szufladki.
Upewnij się, że masz dobre oświetlenie, ponieważ napis może być drobny i słabo widoczny. Numer IMEI składa się z 15 cyfr i może być poprzedzony napisem „IMEI” lub „IMEI1

Uwaga

Sprawdź oryginalne pudełko

Jeśli zachowałeś oryginalne pudełko od telefonu, numer Imei smartfona powinien znajdować się na naklejce znamionowej. Sprawdź, czy smartfon przedstawiony na opakowaniu (o ile na nim jest) wygląda identycznie jak Twoje urządzenie (może różnić się kolorem) — to pomoże potwierdzić, że to właściwe pudełko. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Sprawdź naklejkę z tyłu smartfona

Niektóre modele posiadają naklejkę z numerami Imei na tylnej części. Jeśli na naklejcie widnieją dwa numery IMEI np. IMEI1 i IMEI2 albo IMEI lub IMEI2 wpisz pierwszy z nich.

Nie możesz zweryfikować modelu?

Jeśli żaden sposób nie umożliwił Ci sprawdzenia
Imeiu – w polu „Imei” wpisz „Niewidoczny” lub „Nie wiem”.
Nie podanie jednocześnie modelu i Imeiu może lekko opóźnić proces naprawy.

Imię

.

Nazwisko

.

Numer telefonu

.

Adres e-mail

.

Wybierz paczkomat

Paczkomat InPost

Nadanie bez etykiety za pomocą kodu

Wybierz swój paczkomat

.

Zatwierdź

Dziękujemy

Zatwierdź